Double Brand

Żabka Polska z Double Brand

15 lipca 2009

Żabka Polska zdecydowała się ujednolicić wszystkie elementy, wchodzące w skład identyfikacji, takie jak kolorystyka, materiały firmowe, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne sklepów. Firmie zależało przede wszystkim na uporządkowaniu identyfikacji firmy, a co za tym idzie zwiększeniu rozpoznawalności marki.

Kolejnym wspólnym projektem Double Brand i Żabka, po księdze CI, była strona internetowa. Nowa, bardziej przejrzysta szata graficzna strony, która powstała w studio agencji, stworzona została na bazie nowego CI. Czytelny układ serwisu, pozwala na szybkie odnalezienie informacji, które interesują użytkownika.

Równocześnie powstał projekt strony korporacyjnej Żabki Polska, skierowanej do klientów biznesowych zainteresowanych współpracą z firmą. Stonowana grafika, przejrzysty układ oraz zawartość merytoryczna serwisu, powodują, że nabiera ona bardziej biznesowego charakteru.

W ramach współpracy z Żabką Polska, Double Brand opracowała również folder promujący nową sieć sklepów Freshmarket. Freshmarkety to sklepy o funkcji delikatesowej typu convenience - zlokalizowane w centrach miasta oraz w pobliżu osiedli, co umożliwia wygodne, codzienne zakupy.