Double Brand

Warzelnia - harmonia miejsca

10 sierpnia 2012

Nowa inwestycja o nazwie Warzelnia to wyjątkowe miejsce w Poznaniu, stanowiące kompleks stu apartamentów, o architekturze w klimacie loftów. Przewagą tej inwestycji, poza wyjątkową architekturą, jest bez wątpienia położenie - nad Stawem Browarnym, w otoczeniu malowniczej przyrody i w bezpośrednim sąsiedztwie historycznego Browaru Mycielskich. Miejsce to pozwoli swoim przyszłym mieszkańcom schronić się przed zgiełkiem, a jednocześnie korzystać z komfortu życia w mieście.

 
Zespół Double Brand jest odpowiedzialny za cały proces kreatywnego projektowania wizerunku (Brand Identity) tej niebanalnej i prestiżowej marki oraz produkcję materiałów promocyjnych i sprzedażowych. 
W wyniku naszych prac powstał logotyp Warzelni, spójny key visual (motyw graficzny), który przeniesiony został m.in. na folder wizerunkowo-sprzedażowy, reklamy prasowe i internetowe, outdoor, materiały wspierające promocję inwestycji podczas różnych prestiżowych imprez organizowanych przez dewelopera (np. spektakle teatralne, imprezy typu Poznań Open czy Transatlantyk). W folderze (który poprzez swój format, objętość oraz oprawę ma formę albumową) zależało nam na tym, aby pokazać naturalne piękno tego miejsca oraz realny obraz inwestycji. Udało nam się to osiągnąć dzięki połączeniu prawdziwych zdjęć okolicy (których również jesteśmy autorami), wizualizacji 3D, które wiernie oddają przyszły wygląd osiedla oraz stworzonych przez nas odręcznych szkiców rzutów mieszkań, budynków czy planów zagospodarowania terenu. W folderze prezentujemy również sylwetki architekta oraz prezes Nickel Development.
 
Przeprowadziliśmy także kampanię reklamową w przestrzeni handlowej poznańskiej Galerii Malta. Poza standardowymi nośnikami, które są w ofercie galerii handlowej, wykorzystaliśmy także jako nośniki kontekstowe miejsca wokół fontanny i ławki, a zatem przestrzeń kojarzącą się z relaksem i idealnie pasującą do charakteru Warzelni.