Double Brand

Pomagamy Kompanii Piwowarskiej powitać nowych pracowników

12 listopada 2009

Agencja współpracowała także przy przygotowaniu materiałów, które mają pomóc nowym pracownikom poznać Kompanię Piwowarską i jej kulturę. Jak można przeczytać w materiałach dla nowych pracowników, "ludzie to największy i najcenniejszy kapitał Kompanii Piwowarskiej, dlatego ważne jest, aby każdy czuł się w niej jak u siebie". Dlatego właśnie powstał program KPintro. Na potrzeby programu stworzyliśmy przewodnik po Kompanii Piwowarskiej. Szata graficzna zaprojektowana została zgodnie z wcześniej stworzoną przez DB księgą tożsamości, a całość opracowana jest w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę oraz zachęcić pracowników do zapoznania się z korporacją. Materiał został podzielony na 4 działy, które przedstawiają firmę i jej marki (O Kompanii Piwowarskiej), przybliżają proces warzenia (Jak powstaje nasze piwo), opisują kulturę firmy i korzyści z pracy w KP (Dlaczego warto być z nami) oraz zawierają zbiór wszystkich ważnych informacji tj. adresy, telefony, pojęcia korporacyjne (Warto wiedzieć).