Double Brand

Ofix totalnie internetowy

10 maja 2017

Punktem wyjścia do rozpoczęcia działań było stworzenie przemyślanej strategii działań w internecie.

Na podstawie dokładnej analizy grupy docelowej, rynku i branży wypracowaliśmy kompleksowy ekosystem narzędzi służący realizacji celów postawionych przez klienta z naciskiem na:

  • zwiększenie sprzedaży,
  • pozyskiwanie nowych leadów
  • automatyzację procesów sprzedażowych
  • oraz wzmocnienie zasięgu i budowanie wizerunku w sieci.

Ważnym elementem było uspójnienie komunikacji marki (pod kątem przekazów i warstwy wizualnej – digital CI).

Jednym z kluczowych działań był przemyślany content marketing. Idea działań opiera się na połączeniu potrzeb/zapytań odbiorców, obecnych i potencjalnych klientów (office managerów/sekretarek/ asystentów biurowych właścicieli małych firm) z doradztwem w zakresie organizacji pracy biurowej i subtelną sugestią produktową.