Double Brand

Nowa identyfikacja wizualna Kompanii Piwowarskiej

13 grudnia 2017

Nasz klient, Kompania Piwowarska, zdecydował się na ewolucyjną zmianę logo, by lepiej odzwierciedlało zarówno przeszłość firmy, jak i przyszłość; trafniej oddawało to, kim są i co robią pracownicy.

W nowym logotypie można odnaleźć tradycję i piwne dziedzictwo, wiedzę i doświadczenie kompanijnych piwowarów, ich pasję do warzenia piwa i dbałość o jego jakość, a także naturalność surowców i tradycyjność receptur.

Miłość do piwa, wyrażona motywem serca, w połączeniu z najważniejszymi składnikami piwa – wodą pod postacią kropli i szyszką chmielu – złożyły się na nowoczesny, zarazem prosty i wyrazisty znak w szlachetnym odcieniu złota, który już na pierwszy rzut oka kojarzy się z browarnictwem, bogactwem jego tradycji i najlepszą jakością piwa. Funkcjonuje on w dwóch wersjach – z pełną nazwą firmy i skrótem KP. Oprócz samego kształtu logotypu zmienił się krój czcionek i firmowa paleta kolorów.