Double Brand

KSIĄŻNICA I WYDAWNICTWO DOLNOŚLĄSKIE W NOWEJ ODSŁONIE

10 maja 2014

Restylizacje znaków, o które poprosiła nas Grupa Publicat, były ciekawym wyzwaniem. Zachowanie charakteru znaku, jego rozpoznawalności i odświeżenie go jednocześnie – takie zadania stanęły przed nami przy pracy nad znakiem Książnicy i Wydawnictwa Dolnośląskiego.


Dotychczasowe logotypy Książnicy i Wydawnictwa Dolnośląskiego na pewno były znane swoim stałym czytelnikom. Nie były jednak na tyle czytelne, żeby w pełni wykorzystać swój potencjał, choć markują tak znakomitych autorów jak Jo Nesbo, Agata Christie, Stephenie Meyer czy Kristin Cast.


Szczególną uwagę poświęciliśmy restylizacji Książnicy, która wymagała od nas zachowania ducha znaku, jednocześnie otwierając go na tytuły nie tak bardzo kobiece jak to dotychczas sugerował znak. Wydawnictwo Książnica wydaje przecież także powieści sensacyjne, bestsellerowe thrillery i horrory oraz książki z gatunku fantastyki.