Double Brand

Jak czujemy komunikację w Kompanii Piwowarskiej

18 kwietnia 2013

Wypełnianie ankiet w firmie nie musi być nudne. Udowodniliśmy to, organizując dla Kompanii Piwowarskiej akcję pod hasłem „Jak Czujesz Komunikację?”.

Wydarzenie miało zachęcić pracowników KP do wypełnienia ankiet, a także zweryfikować, czy wiedzą z jakim problemem do kogo mogą się zwrócić, kto jest za co odpowiedzialny i z kim kontakt jest niezbędny w konkretnym przypadku.

Naszym zadaniem było nadać hasło przewodnie tej akcji oraz zapewnić jej atrakcyjną oprawę, w tym stworzyć plakaty i urny do wrzucania ankiet. W trzech miastach (Poznaniu, Tychach i Warszawie), podczas akcji brały udział hostessy, które informowały pracowników o konieczności wypełnienia ankiet, jednocześnie wręczając kolorowe długopisy zaprojektowane specjalnie na tę akcje oraz przypinki, które grafiką też miały wprowadzić pracowników Kompanii w dobry nastrój.