Double Brand

Galeria Niwa rozkwita

4 września 2009

Agencja Double Brand jest odpowiedzialna za oprawę graficzną przedsięwzięcia - stworzenie logotypu Galerii i opracowanie identyfikacji wizualnej, w tym planu Galerii i szeregu piktogramów ułatwiających poruszanie się po obiekcie.

Do tej pory na potrzeby promocji Galerii Niwa, przygotowane zostały projekty reklam prasowych, nośników wielkoformatowych i reklam internetowych. Double Brand wspólnie z agencją interaktywną eFresh przygotowuje także stronę internetową, która wystartuje wraz z otwarciem Galerii na początku października. Całość komunikacji oparta jest na wspólnym motywie graficznym, który charakteryzuje się przede wszystkim żywą i radosną kolorystyką, co szczególnie pomoże wyróżnić Galerię podczas jesiennej kampanii promocyjnej.

Galeria Niwa zostanie otwarta 3 października 2009. Na dwóch poziomach znajdzie się ok. 40 sklepów, w tym między innymi: Carrefour, Mix Electronics, Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Oxide, Komputronik, Drogeria Natura, Orange, Era GSM, Play i Kolporter, Wojas, Altero, Hammurabi i Coffee Travel. Dla klientów zmotoryzowanych stworzony został parking podziemny z 312 miejscami postojowymi oraz parking naziemny ze 155 miejscami.