Double Brand

Double Brand autorem kreacji dla obchodów 91. rocznicy Powstania Wielkopolskiego

18 grudnia 2009

27 grudnia 2009 mija 91. rocznica wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Już drugi rok z rzędu agencja Double Brand zajęła się opracowaniem motywu i przygotowaniem projektów graficznych promujących obchody. Tegoroczna kreacja nawiązuje do znanego obrazu Eugéne Delacroix i jest montażem zdjęć z sesji przeprowadzonej przez Double Brand specjalnie na potrzeby kampanii. W projektach obok różnorodnych postaci, znalazły się najważniejsze dla Wielkopolan symbole wolności – plac Wolności, Bazar i pomnik czerwca’56.
Przekaz wzmacniają hasła „POMAGAŁA NAM WIARA” i „NIE ZMARNUJMY SZANSY, TEJ”, przypominające z jednej strony wydarzenia, które miały miejsce 91 lat temu i podkreślające ich znaczenie, a z drugiej strony nawiązujące do gwary wielkopolskiej, przez co wskazują na miejsce wydarzenia (wiara – w gwarze poznańskiej: ludzie; tej – charakterystyczny zwrot używany w Wielkopolsce).
Double Brand oprócz projektów na nośniki outdoorowe (billboardy, superscrolle, citylighty, siatka wielkoformatowa), które pojawią się w całej Polsce od 16 grudnia, przygotowała także krótki filmik reklamowy, który wyświetlany jest na infoscreenach w Warszawskim Metrze, reklamy prasowe oraz plakaty do autobusów i tramwajów w Poznaniu.
Zeszłoroczne obchody 90. rocznicy Powstania Wielkopolskiego, którym towarzyszyła kreacja stworzona przez Double Brand, zostały nagrodzone w konkursie Złote Formaty.