Double Brand

Dobry klimat z Double Brand

4 stycznia 2009

Double Brand jest autorem projektu logotypu Roku Klimatu i Środowiska, który stał się również oficjalnym znakiem konferencji Narodów Zjednoczonych w Sprawie Zmian Klimatu (COP14).

Rok 2008 ogłoszono w Poznaniu Rokiem Klimatu i Środowiska, a w dniach 1 – 12 grudnia 2008 r. w Poznaniu odbyła się międzynarodowa konferencja COP14, która co roku jest niezwykle prestiżowym forum dyskusji politycznej w zakresie ochrony klimatu. Wśród projektów graficznych stworzonych przez Double Brand z okazji Roku Klimatu i Środowiska znalazły się między innymi foldery dla uczestników konferencji, ulotki informacyjne dla mieszkańców, a także płyta CD z odgłosami ptaków, która idealnie wpasowuje się w klimat imprezy. Dodatkowo powstały także projekty z hasłem Poznań. Dobry Klimat do Rozmów, które na nośnikach outdoorowych w całej Polsce promowały zarówno COP14 jak i sam Poznań.

Double Brand zadbało także o „dobry klimat” dla przyjezdnych. Oprócz billboardów, które znalazły się na Dworcu Głównym PKP, agencja przygotowała również projekt i wykonała oznakowanie holu głównego lotniska oraz hale przylotów i odlotów. Całość została ozdobiona motywami związanymi z naturą.

Wszystkie projekty bazowały na wspólnej linii graficznej stworzonej przez Agencję na potrzeby Roku Klimatu i Środowiska. Stworzony został także system identyfikacji dla komunikacji miejskiej, co znacznie ułatwiło uczestnikom poruszanie się po mieście. Specjalnie oznaczone zostały przystanki przy Międzynarodowych Targach Poznańskich, gdzie odbywała się konferencja oraz linie tramwajowe i autobusowe dojeżdżające do terenów Targów.

Oprawa graficzna konferencji spotkała się z dużym uznaniem zarówno uczestników jak i władz miasta i z pewnością przyczyniła się do sukcesu całej imprezy.