Double Brand

Do szkoły z Herlitzem

18 sierpnia 2009

Tym razem na okładkach nie znajdziemy motywów motoryzacyjnych, bohaterów kreskówek czy też zwierząt, a jedynie jednolitą barwę. Wykorzystano 8 kolorów - żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, zielony, niebieski, granatowy i czarny. Dołączona na okładce naklejka z hasłem „Angel or Devil” stworzona przez Agencję Double Brand informuje o tym, że każdy może stworzyć swój indywidualny autorski projekt.

Skąd taki pomysł? - Badania marketingowe prowadzone przez Herlitz pokazały wyraźnie, że część konsumentów zmęczona jest feerią wzorów na okładkach zeszytów. Nieskończona liczba motywów stała się barierą powodującą dyskomfort podczas zakupów – mówi Marcin Sobczyński, Marketing Manager CE.
- Drugim równie wyraźnym trendem obserwowanym przez Herlitza jest samodzielne ozdabianie przedmiotów, wyrażające się w takich hobby jak scrapbooking czy decoupage. Łącząc oba zapotrzebowania rynku powstały zeszyty kreatywne Rainbow. – dodaje Marcin Sobczyński.

Okładki wykonane są z najwyższej jakości tektury, posiadają tłoczone logo oraz etykietę z klejem wodnym, nie pozostawiającą śladów po jej usunięciu. Zastosowany karton jest wysoce nasycony kolorem, ale jednocześnie pozwala łatwo rysować na nim ołówkiem, pisakami czy kredkami.

Nie jest to pierwszy projekt przygotowany dla Herlitz przez Double Brand. W ramach współpracy agencja przygotowywała już wcześniej m.in. różne serie zeszytów oraz Pamiętnik Królika Herlika dla pierwszoklasistów.