Double Brand

DKF Mokotów - wszystko co kochasz

10 kwietnia 2012

Celem naszej pracy było stworzenie projektów dla materiałów wizerunkowych oraz sprzedażowych wyróżniających tą niebanalną inwestycję. Kluczowym rolę odgrywała w tym przypadku lokalizacja budynku - bezpośrednie sąsiedztwo Wytwórni Filmów Fabularnych i Dokumentalnych oraz Fundacji Edukacji Filmowej Andrzeja Wajdy wraz z jego Mistrzowską Szkołą Reżyserii Filmowej. Stąd też pomysł na nazwę Domowy Klub Filmowy Mokotów (w skrócie DKF Mokotów) i wykreowanie marki, która wyróżni się na rynku mieszkaniowym indywidualną tożsamością i spójnym filmowym wizerunkiem. Filmowy charakter obecny będzie także w samym budynku - motywy filmowe pojawią się we wnętrzu oraz w elementach małej architektury i dekoracjach wnętrz części wspólnych – klatek schodowych czy hal garażowych, gdzie przewijał się będzie wzór taśmy filmowej z perforacją.

Double Brand odpowiadała za proces kreacji wizerunku nowej marki – opracowanie projektu logotypu, spójnego motywu graficznego, który przeniesiony został m.in. na folder, reklamy, stronę www, materiały sprzedażowe, stoisko promujące inwestycje podczas targów, itp.