Double Brand

DBAMY I WIZERUNEK KOMPANII PIWOWARSKIEJ W SIECI

18 lipca 2014

W dobie mediów elektronicznych i społecznościowych, każdy z nas ma możliwość swobodnego wypowiadania się w sieci. Z biznesowego punktu widzenia, gdzie w sieci dyskutowane są na przykład produkty poszczególnych marek, zjawisko to niesie to za sobą bardzo wiele korzyści, ale  może mieć czasem także negatywny wpływ na wizerunek marki.

Razem z Kompanią Piwowarską przygotowaliśmy akcję AMBASADORZY W SIECI, której głównym celem jest pokazanie Pracownikom KP, w jaki sposób zadbać w internecie o dobre imię marki, dla której pracują. Przemyślane i poprawne merytorycznie wypowiedzi oraz dementowanie coraz to nowych mitów na temat produkcji piwa, to takie działania, które zawsze się opłacą. Zdarzają się jednak takie sytuacje, gdzie bezpieczniej jest nie wdawać się w dyskusje, lub zrobić to w ściśle określony sposób. O tym wszystkim, Pracownicy KP mogą dowiedzieć z książeczki, którą z dumą prezentujemy na powyższych fotografiach.