Double Brand

#broWARZENIE czyli kulinarne warsztaty z blogerami

25 marca 2017

Celem tego wydarzania było wykorzystanie lokalnych liderów opinii do promocji Lech Browary Wielkopolski Zwiedzanie & Pub. Zależało nam na wzroście rozpoznawalności tego miejsca wśród poznaniaków oraz budowanie świadomości browaru jako miejsca do atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Z kolei dzięki warsztatom foodpairing'owym mieliśmy okazję pokazywać jak można łączyć potrawy z piwem, co przyczynia się do szerzenia kultury picia piwa. Warsztaty były prowadzone przez znanego mistrza kuchni oraz piwnego kipera cervesario.

Komunikowanie akcji w social media rozpoczęliśmy od teaseru w formie cover photo oraz postów wideo („Coś się kroi w browarze…”). Wszystkie treści w ramach akcji oznaczone były specjalnym hasztagiem #broWARZENIE.

Aby zwiększyć zasięg akcji i wypromować miejsce nie tylko wśród naszych gości, poprosiliśmy blogerów, żeby zorganizowali konkurs dla fanów. Zadanie konkursowe polegało na zaproponowaniu ciekawego przepisu na przekąskę do piwa. Zwycięzcy mogli towarzyszyć blogerom w wycieczce po browarze i uczestniczyć w degustacji przygotowanych przez nich przekąsek :)

25 marca wszyscy spotkali się w browarze, aby podjąć się kulinarnego wyzwania, następnie wspólnie ze swoimi fanami zwiedzić poznański browar, a później podzielić się wrażeniami na portalach społecznościowych i blogach :)

WIDEO-RELACJA:
https://www.facebook.com/LechBrowaryWielkopolski/videos/1465645970143796/